Looking for WhatsApp companions (Procurando por companheiros no Whatsapp)

Hello everyone, it’s been a while since I left here (405 days to be exactly). I came back looking for a companion. I won’t be able to use this app bcz I know some ways to get into browsers and web searches (of course I wont tell how), so I’m letting here my WhatsApp number.

Some thing’s that I would like to say first: I’ve been doing nofap since 2017, I’m 16 years old now, and I’m a male. I don’t care about your genre or if you are older than me (of course I would be more comfortable if you were near my age, but that doesn’t matter too much), I ain’t looking for a relationship, I’m looking for someone friendly that needs help and also can help me. The only two things that I would like to say first is, I would probably prefer if I was your only companion ( not really necessary), what im trying to say is that I would like some attention when I feel urges, of course I’ll help you too. Second, you have to speak English or Portuguese (there’s 99% of chances that you can speak english if you understand this).

My WhatsApp number: 55-91898006

Eae galera, faz um tempo que eu saí (405 dias para ser exato). Eu voltei procurando por companheiros. Eu não vou poder usar este app pq eu conheço algumas maneiras de chegar em navegadores (Claro que eu não direi como), então eu vou deixar o meu número de Whatsapp aqui.

Algumas coisas que eu gostaria de dizer antes: Estou fazendo nofap desde 2017, tenho 16 anos, e sou homem. Não me importo com o seu gênero ou se você é mais velho que eu (claro que eu me sentiria mais confortável se vc fosse perto da minha idade), eu não estou procurando um relacionamento, estou procurando alguém amigável que precise de ajuda e também pode me ajudar. As únicas duas coisas que eu gostaria de dizer antes, é que eu provavelmente iria gostar mais se eu fosse seu único companheiro ( não é necessário), o que eu estou tentando dizer é que eu gostaria de atenção quando eu sentir vontades, claro que ajudarei você também. Segundo, você precisa falar inglês OU português.

Leve o nofap a sério, não quero ser companheiro de alguém que só faz nofap em setembro por causa de um desafio da internet.

Meu número de Whatsapp: 55-91898006

2 Likes

I probably won’t reply you here bcz I will uninstall the app, so just send me a message on WhatsApp.
Eu provavelmente não vou te responder aqui pq eu vou desinstalar o app, é só me mandar uma msg pelo Whatsapp.

1 Like

Se tiver Telegram, deixa aqui também

1 Like

Meu telegram é 55 991898006

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.